توصیه های سیاستی
فعالیت های اولیة یادگیری در پیشرفت تحصيلي ریاضی و علوم دختران و پسران اهمیت دارد.
خلاصه
این خلاصه با استفاده از داده های مطالعۀ تیمز 2019 رفتار متفاوت والدین در آموزش فعالیت های اولیۀي یادگیری در خانه را در هر دو جنسیت بررسي مي نماید. ما دریافتیم که درگیر کردن کودکان در فعالیت های یادگیری در خانه قبل از ورود به دبستان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ چهارم در ریاضی و علوم رابطۀ مثبت معناداري دارد و این همبستگي برای پسران در مقایسه با دختران به خصوص در تکالیف مربوط به اعداد بیشتر است. والدین، فرزندان دختر را بیشتر در فعالیت های اولیۀ یادگیری مانند آواز خواندن،رسم اشکال هندسي، نوشتن حروف و کلمات، شمردن با كمك شعر یا شمردن باکمك آواز و نوشتن اعداد مشارکت می دهند، و تنها در یک فعالیت ذکر شده در پرسشنامۀ مطالعه تیمز است که والدین، پسران را بیشتر درگیر می کنند و آن بازی با مکعب ها واسباب بازی های خانه سازی است. در پایان، در مورد دلالت هاي بالقوه این سیاست بحث شده است.