جستجو
یکشنبه 1404/08/18 ساعت 17:01
علی محبی؛ رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه  در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به جایگاه بنیادین پژوهش در نظام‌های آموزشی دنیا، اظهار کرد: پژوهش، رکن اصلی رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت است

علی محبی؛ رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه  در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به جایگاه بنیادین پژوهش در نظام‌های آموزشی دنیا، اظهار کرد: پژوهش، رکن اصلی رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت است

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش  با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت پژوهش، از تدوین سند راهبردی و نقشه راه ج...

مدارس ایران نیازمند آزادی معلم و شخصی‌سازی آموزش برای مقابله با چالش‌های اجتماعی و تکنولوژیک هستند

مدارس ایران نیازمند آزادی معلم و شخصی‌سازی آموزش برای مقابله با چالش‌های اجتماعی و تکنولوژیک هستند

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در نشست «تحول دانش و آموزش در عصر دانایی و یادگیری ترکیبی» تأکید کرد که تجربه آموزش ت...

یادگیری شخصی‌سازی‌شده و شایستگی‌محوری؛ مسیر آینده مدارس با اتکا به هوش مصنوعی

یادگیری شخصی‌سازی‌شده و شایستگی‌محوری؛ مسیر آینده مدارس با اتکا به هوش مصنوعی

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست «تحول دانش و آموزش در عصر دانایی و یادگیری ترکیبی» با اشاره به ضرورت تغیی...

نظام آموزشی برای آینده نیازمند «شایستگی‌محوری» است

نظام آموزشی برای آینده نیازمند «شایستگی‌محوری» است

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در نشست «تحول دانش و آموزش در عصر دانایی»، با اشاره به اهمیت تغییر رویکردهای تربیتی ت...

 سازمان پژوهش؛ راهبر تحول آموزش و پرورش در مسیر نسل‌های آینده

سازمان پژوهش؛ راهبر تحول آموزش و پرورش در مسیر نسل‌های آینده

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری، در نشست «تحول دانش و آموزش در عصر دانایی»، سا...

تحول دانش و آموزش در عصر دانایی؛ ضرورت بازاندیشی در نقش معلم و برنامه درسی

تحول دانش و آموزش در عصر دانایی؛ ضرورت بازاندیشی در نقش معلم و برنامه درسی

دبیر علمی نشست «تحول دانش و آموزش در عصر دانایی، یادگیری تربیتی و تأثیر آن بر مدارس و معلمان آینده»، با تأکید بر شتاب ...

رئیس پژوهشگاه مطالعات در سی و هشتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور:تصمیم‌گیری بدون پژوهش، مسیر آموزش و پرورش را منحرف می‌کند

رئیس پژوهشگاه مطالعات در سی و هشتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور:تصمیم‌گیری بدون پژوهش، مسیر آموزش و پرورش را منحرف می‌کند

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در سی و هشتمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت پژوهش محوری در برنامه‌ریزی&zwn...

كارگاه يك روزه بررسي و بازنگری سند راهبردي پژوهشگاه روز دوشنبه 19 خرداد 1404 در مدرسه دارالفنون برگزار شد.

كارگاه يك روزه بررسي و بازنگری سند راهبردي پژوهشگاه روز دوشنبه 19 خرداد 1404 در مدرسه دارالفنون برگزار شد.

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش كارگاه بررسي و بازنگری سند راهبردي را برگزار نمود. كارگاه يك روزه بررسي و بازنگری سند راهبرد...