 |
بررسی اثر نوروفیدبک بر همدلی شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان بیشفعال(ADHD) |
ص. ۵-۲۰ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
دکتر رقیه نوری پور لیاولی*، دکتر سیمین حسینیان، دکتر غلامعلی افروز، دکتر نورمحمد بخشانی |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
تاثیر روش مداخلهای تحریک دهلیزی در بهبود مهارتهای حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر با اختلال هماهنگی رشدی |
ص. ۲۱-۳۲ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی اصغر دادمهر*، دکتر مختار ملک پور، دکتر امیر قمرانی، سمیه رحیم زاده، محمد حسینعلی زاده، حمیدرضا فریدونی |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
انطباق و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس "اندازه گیری پردازش حسی – پیش دبستانی" در کودکان |
ص. ۳۳-۴۶ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سمیرا کیوانی، دکتر اصغر دادخواه*، دکتر سیدعلی حسینی، دکتر مسعود غلامعلی لواسانی |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
اثربخشی آموزش حل مسئله خلاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر تیزهوش |
ص. ۴۷-۶۲ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
کریم نیکنام*، دکتر باقر غباری بناب، دکتر سعید حسن زاده |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
اثربخشی بازی های ریتمیک و گروهی بر مهارت های حرکتی درشت و تعامل اجتماعی کودکان اتیسم |
ص. ۶۳-۷۶ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پروفسور حسن محمدزاده، دکتر مهران سلیمانی، دکتر الهام دانشیار*، دکتر جلال دهقانی زاده |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
نیازسنجی آموزشی و حمایت اجتماعی مادران دارای کودکان با نشانگان داون به منظور طراحی برنامهای جامع برای آموزش مادران |
ص. ۷۷-۸۸ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
دکتر احمد به پژوه*، پرستو میرزائی، عباس عبدالهی |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
طراحی برنامه آموزش انعطافپذیری شناختی و بررسی تأثیر آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان کمتوان ذهنی |
ص. ۸۹-۱۰۰ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
دکتر علی اکبر ارجمندنیا، فرهاد محکی*، مجید امیدی خانکهدانی |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
تاثیر آموزش روش تعامل همه جانبه بر کاهش رفتارهای چالش برانگیز و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم |
ص. ۱۰۱-۱۱۴ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رحیمه ملکان*، دکتر کامبیز پوشنه، دکتر مهناز استکی |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اختلال یادگیری ویژه : یک مطالعه فراتحلیلی |
ص. ۱۱۵-۱۳۰ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سعید محمدی مولود، دکتر جواد مصرآبادی*، آقای رامین حبیبی کلیبر |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |
 |
اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مثبت نگر بر کارکردهای اجرایی و مهارتهای اجتماعی دانشجویان با نقص توجه /بیش فعالی |
ص. ۱۳۱-۱۴۴ |
![[English Abstract]](http://joec.ir/templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سارا یمینی، دکتر پرویز شریفی درآمدی، دکتر حکیمه آقایی* |
|
چکیده | متن کامل (PDF) |