صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
شنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٨
موقعیت : صفحه اصلی > اخبار 
اخبار > دو گزارش تفصيلي با عنوان: نقش عوامل پيشينه اي در عملكرد دانش آموزان در مطالعه بين المللي تيمز( TIMSS) 2015 و پرلز (PIRLS) 2016 و طراحي نظام هاي سنجش كيفيت يادگيري در سطوح استاني و ايالتي


  چاپ        ارسال به دوست

از سوی پژوهشگاه براي اعضاي محترم شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد:

دو گزارش تفصيلي با عنوان: نقش عوامل پيشينه اي در عملكرد دانش آموزان در مطالعه بين المللي تيمز( TIMSS) 2015 و پرلز (PIRLS) 2016 و طراحي نظام هاي سنجش كيفيت يادگيري در سطوح استاني و ايالتي

 

 

 

به گزارش واحد اشاعه و كاربست يافته هاي پژوهشي پژوهشگاه دو گزارش تفصيلي با عنوان: نقش عوامل پيشينه اي در عملكرد دانش آموزان در مطالعه بين المللي تيمز( TIMSS) 2015 و پرلز (PIRLS) 2016 و طراحي نظام هاي سنجش كيفيت يادگيري در سطوح استاني و ايالتي كه توسط مركز ملي مطالعات بين المللي تيمز و پرلز پژوهشگاه تهيه شده بود جهت ، بهره برداري و ارائه بازخورد طي نامه 4123- 25/3/98 براي اعضاي محترم شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.


١٩:٠٤ - يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨    /    شماره : ١٤٦٧١    /    تعداد نمایش : ٢١١


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




صفحه اصلي |تماس با ما|پست الكترونيك