صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
دوشنبه ٢٥ شهريور ١٣٩٨
موقعیت : صفحه اصلی > اخبار 
اخبار > " به رسمیت شناختن نقش پژوهشگاه مطالعات در مجموعه فرآیندهای وزارت آموزش و پرورش "


  چاپ        ارسال به دوست

برگزاری سی و دومین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه :

" به رسمیت شناختن نقش پژوهشگاه مطالعات در مجموعه فرآیندهای وزارت آموزش و پرورش "

سی و دومین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه طی دعوت قبلی از ساعت 10 لغایت 12 روز یکشنبه مورخ 98/3/26  با حضور اعضاء در سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد. در آغاز جلسه هر یک از اعضای حاضر در جلسه نسبت به طرح مسایل و موضوعات حوزه کاری خود نکاتی را مطرح کرده و در هر مورد تصمیمات لازم اتخاذ شد. در ادامه جلسه آقای دکتر کریمی-رئیس پژوهشگاه- از خدمات،زحمات،سختکوشی، حسن خلق و اخلاق کریمانه جناب آقای بطحائی در طول دوران وزارت ایشان تقدیر و تشکر کرد و ضمن اشاره به تحولات مثبت در حوزه هایی همچون حذف آزمون های زاید و شبه کنکور از دوره ابتدایی و متوسطه اول، رواج مثبت اندیشه مدرسه محوری، تصویب و ابلاغ برنامه­های زیرنظام پژوهش در دوران وزارت ایشان، از رویکرد حمایتی ایشان نسبت به ارتقاء نقش آفرینی پژوهشگاه در عرصه تحولات آموزش و پرورش کشور و ارتقاء جایگاه پژوهشگاه در مجموعه فرآیندهای آموزشی تمجید نمود و از دیدگاه ایشان در خصوص ترویج گفتمان پژوهشی در مدرسه  و گفتگوی بین پژوهشگران و اعضای هیات آموزشی و مدیریتی مدرسه و تعاملات مدرسه با دانشگاه  و مراکز پژوهشی و توسعه مدارس پژوهنده به نیکی یاد کرد.

همچنین انتصاب جناب آقای دکتر حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش را تبریک گفت و ایشان را از مدیران قوی، متدین و دغدغه­مند دانست که مراتب رشد حرفه ای خود را در آموزش و پرورش طی نموده و  برای پژوهش و طرزفکر علمی، ارزش و اهمیت قائل است و  نقش پژوهش علمی در بررسی و شناسایی مسایل آموزش و پرورش کشور را به رسمیت می­شناسد و بیان داشت که با تعاملات مثبت مجلس و دولت و استقرار وزیر محترم، گام­های جدی تری در تحولات آموزش و پرورش و اجرایی شدن زیرنظام­ها و به خصوص ارتقاء جایگاه پژوهشگاه برداشته خواهد شد. وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اساتید، اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشگاه  از اعضای جلسه درخواست نمود  دیدگاه ها و نظرات اصلاحی خود جهت کمک به حل مسایل آموزش و پرورش را ارائه دهند. در ادامه جلسه وارد دستور اصلی شد. دستور جلسه به بررسی اولویت­های پژوهشی و اجرایی مستخرج از 18 عنوان برنامه های سال 98 پژوهشگاه در حوزه  زیرنظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول اختصاص داشت. در این جلسه 3 عنوان از  برنامه­های زیرنظام مطرح شد و گزارش مبسوطی از اقدامات به عمل آمده توسط کارگروه­های تشکیل شده در پژوهشکده­ها جهت تدوین اولویت­های پژوهشی و اجرایی توسط روسای محترم پژوهشکده­ها ارائه شد و نکات اصلاحی جهت تصحیح و ویرایش عناوین اولویت­ها ارائه شد.


١٣:٠١ - چهارشنبه ٢٩ خرداد ١٣٩٨    /    شماره : ١٤٦٦٦    /    تعداد نمایش : ٢٦٤


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




صفحه اصلي |تماس با ما|پست الكترونيك