صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
پنج شنبه ٠٦ تير ١٣٩٨
موقعیت : صفحه اصلی > اخبار 
اخبار


یک نکته از هزاران(29):
" مروری بر فعالیت های تأثیرگذار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در برنامه های وزارت آموزش و پرورش"
انجام پژوهشی باعنوان :« بررسي نظام جبران خدمات معلمان در ايران و ساير كشورها(1396)»
 ١٣:٠٨ - سه شنبه ٤ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
از سوی پژوهشگاه براي شوراي عالي وزارت آموزش و پرورش ارسال شد:
" متن كامل طرح هاي پژوهشي پايان يافته در رابطه با اجرايي كردن وتبيين راهكارهاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش "
متن كامل طرح هاي پژوهشي پايان يافته در رابطه با اجرايي كردن وتبيين راهكارهاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ، طي نامه شماره 4625 مورخ 98/4/2 جهت بهره برداري در فرايند هاي تصميم گيري وزارت آموزش و پرورش، براي شوراي عالي وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.
 ١٢:٥١ - سه شنبه ٤ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد:
" جلسه پایش برنامه های پژوهشکده تعلیم و تربیت "
جلسه پایش برنامه های پژوهشکده تعلیم و تربیت در روز سه­ شنبه 98/3/28 از ساعت 10 الی 12 در محل دفتر پژوهشکده تعلیم و تربیت با هدف بحث و بررسی در خصوص میزان پیشرفت فعالیت­های پژوهشی پژوهشکده و تدوین برنامه­ های جدید برگزار شد.
 ١٥:٢٤ - دوشنبه ٣ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
تازه های نشر :
" انتشار الكترونيكي كتاب آشنايي با ارزشيابي كيفي توصيفي: براي والدين دانش آموزان دوره‌ي دبستاني "
در كتاب آشنايي با ارزشيابي كيفي توصيفي براي والدين دانش آموزان دوره‌ي دبستاني به قلم محمد حسني، تلاش شده است تصويري ساده و قابل فهم از شيوه‌ي ارزشيابي توصيفي براي والدين ارائه گردد.
 ٠٧:٣٦ - دوشنبه ٣ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
برگزاری نشست کمیته نظارت فرایندی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به منظور :
"بررسی نحوه اجرا و ارائه یافته های طرح پژوهشی با عنوان بررسی تأثیرات تغییرات کتاب های درسی ریاضی دوره ابتدایی بر بدفهمی‌های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی بر مبنای نتایج عملکرد دانش آموزان و مطالعه تیمز 2015"
نشست کمیته نظارت فرایندی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برای بررسی "نحوه اجرا و ارائه یافته های طرح پژوهشی با عنوان بررسی تأثیرات تغییرات کتاب های درسی ریاضی دوره ابتدایی بر بدفهمی‌های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی بر مبنای نتایج عملکرد دانش آموزان و مطالعه تیمز 2015"در روز چهارشنبه مورخ 98/3/1 از ساعت 13:30 الی 15:30 در محل سالن جلسات پژوهشگاه با حضور مدعوین تشکیل شد.
 ٠٧:١٥ - دوشنبه ٣ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
یادداشتی تحلیلی با عنوان :
" اسطورة مدارس تیزهوشان " دكتر محمد حسني عضو هيئت علمي پژ‍وهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
مدارس تحت پوشش سمپاد، مدارسی هستند که با بودجه عمومي و با امکاناتي کاملاً متفاوت از مدارس معمولی كه در آنها فراهم شده است، تلاش مي كند دانش آموزاني كه تيزهوش شناخته مي شوند يا برچسب تيز هوشي به آنها زده می شود را جذب و تربيت نمايد. اين ساختار ويژه آموزشي براي جامعه و خانواده ها جذابيت زيادي داردو به مروربه يك تشكيلات جاافتاده و مقبول تبديل شده است،اما اين جا افتادگي فرهنگي نبايد مانع نقد و بازنگري در آن شده باشد .
 ١٩:٥٠ - يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
از سوی پژوهشگاه براي اعضاي محترم شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد:
" چكيده خلاصه مفصل طرح پژوهش پايان يافته با عنوان : تدوين چارچوب راهنماي آموزش مهارت فني –حرفه اي به دانش آموزان متوسطه نظري "
چكيده خلاصه مفصل طرح پژوهش پايان يافته با عنوان : "تدوين چارچوب راهنماي آموزش مهارت فني –حرفه اي به دانش آموزان متوسطه نظري "، جهت استحضار و بهره برداري براي اعضاي محترم شوراي معاونين وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.
 ١٩:٢٣ - يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
از سوی پژوهشگاه براي اعضاي محترم شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد:
" گزارش مختصري از نتايج مرحله مقدماتي تيمز 2019 "
گزارش مختصري از نتايج مرحله مقدماتي تيمز 2019 ، جهت استحضار و بهره برداري از نتايج در برنامه ها و روش ها در قالب نامه 3987- 22/3/98 براي اعضاي شوراي معاونين محترم وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.
 ١٩:١٥ - يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
از سوی پژوهشگاه براي اعضاي محترم شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد:
دو گزارش تفصيلي با عنوان: نقش عوامل پيشينه اي در عملكرد دانش آموزان در مطالعه بين المللي تيمز( TIMSS) 2015 و پرلز (PIRLS) 2016 و طراحي نظام هاي سنجش كيفيت يادگيري در سطوح استاني و ايالتي
به گزارش واحد اشاعه و كاربست يافته هاي پژوهشي پژوهشگاه دو گزارش تفصيلي با عنوان: نقش عوامل پيشينه اي در عملكرد دانش آموزان در مطالعه بين المللي تيمز( TIMSS) 2015 و پرلز (PIRLS) 2016 و طراحي نظام هاي سنجش كيفيت يادگيري در سطوح استاني و ايالتي؛ جهت بهره برداري و ارائه بازخورد براي اعضاي محترم شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.
 ١٩:٠٤ - يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>
یک نکته از هزاران(28):
" مروری بر فعالیت های تأثیرگذار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در برنامه های وزارت آموزش و پرورش"
انجام پژوهش با عنوان: « تدوين برنامه زير نظام پژوهش و ارزشيابي- سند تحول بنيادين آموزش و پرورش»
 ٠٨:٣٢ - يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨ - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>





صفحه اصلي |تماس با ما|پست الكترونيك