صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
دوشنبه ٠٢ اسفند ١٣٩٥
موقعیت : صفحه اصلي > مركز ملي مطالعات بين المللي پرلز و تيمز > نتایج ملی و بین‌المللی تیمز و پرلز 2011  
نتایج ملی و بین‌المللی تیمز و پرلز 2011

همزمان باهفته پژوهش گزارش از مهم‌ترین نتایج ملی و بین‌المللی تیمز و پرلز 2011 منتشرگردید.

مرکز ملی مطالعات تیمز( مطالعه بین المللی روند علوم و ریاضیات) و پرلز (مطالعه بین المللی پیشرفت سواد خواندن) خلاصه ای از مهم تریننتایج تیمز و پرلز 2011را در قالب یک ویژه نامه خبری منتشر کرده است. در این گزارش عملکرددانش‌آموزان ایران در سه درس علوم، ریاضیات و سواد خواندن با 60 کشور جهان موردمقایسه قرار گرفته است.

نکته قابل ملاحظه دراین گزارش این است که روند عملکرد دانش‌آموزان ایران از سال 1995 تا 2011 پیشرفتقابل ملاحظه‌ایی داشته است بر اساس گزارش کنفرانس خبری انجمن بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی IEA، عملکرد دانش‌آموزان کشور ایران در طی ده سال گذشتهنسبت به دوره های قبل در برخی از دروس به ویژه علوم و سواد خواندن روند افزایشیداشته است.

جايگاه ايران در مطالعات دوره اي تيمز و پرلز

   دانلود : timss&pirls_2011_magazine.pdf           حجم فایل 3834 KB
   دانلود : tims_ravand.pdf           حجم فایل 29 KB
صفحه اصلي |نقشه سايت|تماس با ما|پست الكترونيك